Det blev..

..stor shopping för min del. Var inte riktigt tänkt att jag o mamma skulle stor shoppa, utan bara gå runt och kolla liksom. Men det blev: vinter jacka, stövlar till vintern, tjock tröja och en hair lotion! Jätte kul att hitta och bara kunna handla nu när man har jobbat in pengar i sommar!! Suuuper bra verkligen :)  
Här kommer bilder på inköpen:


   
klicka på dom små bilderna för att se dom i större format :)

Det var det...ganska mycket tycker jag! 

Vad tycker ni om mina nya inköp, kommentera gärna...

Kram på er :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jättefint alltihop anna! :) jag älskar den där tröjan. har tittat på den hur länge som helst ;) <3

2009-09-07 @ 16:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback