Fredag kväll :)

hej hej :)
Just nu sitter jag uppe hos våra grannar och ser kändisdjungeln, ska möta upp emma hos en kompis vid halv 10 ungefär :)
fredag kvällen har varit lugn men det har varit skönt. Vid halv 7 ungefär så gick jag och nellie upp till signalparken och spelade fotboll, skojj skojj :)
Vid halv 8 drog jag bort till atterdags och köpte godis. Där träffade jag hanna och inez och vi pratade lite om showgruppen och så, så det var ju trevligt :) sen när jag cyklade hem träffade jag ellen och matilda, mycket dansfolk :)
Aa, sen när jag kom hem så såg jag idol, efter ett tag kom oskar ner och vi snackade lite och så.
Nu sitter jag här.

har inga bilder på den här datorn, eller kan kolla om det finns någon rolig :)

I morron är det match klockan 11 ute på traume, vet inte faktiskt inte vem vi möter :P

God kväll då :)


Fick bli denna som låg i arkivet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback