Fredag!

Yes, äntligen fredag!! Asså shit vad veckorna går fort, det var liksom nyss vi började!! :o
Aja, idag hade vi iaf kemi prov. Vi hade bara 45 minuter på oss på NO:n så jag och några till gjorde klart det på matten. Det var tur att vi fick den tiden för annars hade jag inte blivit klar för jag skrev ganska mkt :P
Skönt att det är klart nu iaf!

När jag kom hem städae jag som vanligt. Sen kom lovisa förbi för hon skulle kolla om hon kunde låna nåt till i kväll, hon testade lite fram och tillbaka med det slutade med att hon tog hemifrån, hehe :)

Ska hoppa in i duschen nu för klockan 6, ska fotbollslaget med familjer äta ner på Munken. Det ska bli värdigt trevligt! Eftersom Isak flyttar på söndag så är det en avslutningsmiddag!

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen!

Puss, hej!

Jag just nu, fredag 25/9-09 16.51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback