Häärliga söndag!

Jag har haft en riktigt mysig söndag tycker jag. Efter frukosten gjorde jag inte så mkt, tog det lugnt, såg film och broderade, det vi gör på slöjden.
Vid halv 2 ringde johanna o fråga ifall jag ville cykla med henne till hemmakväll och hyra film.. så jag hoppade in i duschen och sedan cyklade vi iväg. Vi hyrde tre filmer och det var wild child, nån med ett konstigt namn :S :), och jack and jill vs the word. Vi började se wild child och den var riktigt bra asså! :) Sedan skulle vi se jack....men då hackade den jätte mkt så vi började se filmen "med det konstiga namnet" ;) men vi hann inte se så mkt för jag skulle hem och äta.

Efter maten gick jag upp till danne och han hjälpte mig med matten, taack än en gång! :)

Nu kom jag nästan precis från rimi (som jag fortfarande kallar det) och där köpte jag ostbågar och loka eftersom vi ska iväg och sova med klassen i klintehamn i morron! :)

Just nu målar jag naglarna men snart ska jag gå och se "ensam mamma söker" som börjar klockan åtta.

En riktigt mysig och härlig söndag om jag får säga det själv..

Nej, nu måste jag måla klart mina naglar innan det börjar...kraam :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va kul, vart då i klintehamn? :)

2009-09-06 @ 21:57:13
URL: http://elisabetfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: snäckan hette det! :)

2009-09-06 @ 22:08:47
Postat av: johanna

Wild Child :D Hästansiktet^^,

2009-09-07 @ 15:54:42
URL: http://jujuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback