Hemma igen

Hejhej!
igår kom vi ut till stugan vid 5 ungefär, då gick jag o emma ner till vattnet och tog lite bilder och så. Sen vid 7 åt vi pajer, räkor och kräftor och sånt, jääte gott! :) Sen gick jag o emma in till vår stuga och såg idol. Det var fett kul! sen så gick vi tillbaka till min ena farbrors stuga och såg lite tv och åt efterrätt. Sen så höll jag på och somna eftersom jag var så jääkla trött..

Vaknade vid 8 ungefär och vi halv 10 åt vi frukost. Vid halv 11 stjussade mamma mej o emma till busshållplatsen vid stora vägen. Sedan åkte vi buss hem till stan för mamma och pappa stannar kvar ett tag.

Ska iväg på stan med johanna om en timme ungefär. Måste ha ett par skooor!! :)
Ikväll ska jag träffa lovisa om hon kan.

Det gick tydligen inte ladda in bilder, men ni får det ikväll..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback