Hemma igen..

..så nu var man hemma igen efter två dagar med klassen ute i klintehamn. Asså vi har verkligen haft super kul och det känns som klassen har kommit närmare varandra nu! :) Tänkte berätta lite om vad vi gjort om nån orkar läsa, haha:
När vi kom dit vid 1 ungefär så gick vi in där vi skulle sova. Eftersom vi inte hade all vår packning, efetrsom föräldrarna skulle komma med det sen. Så kunde vi inte packa upp och så. Sen gick nästan hela klassen ut och spelade fotboll, aaas kul! :) Tjejerna vann första omgången sen blev det typ lika. När vi hade spelat typ en timme så gick vi en lååång promenad till konsum där några köpte godis, men eftersom jag hade med mig det så köpte jag lite frukt :) Sen så gick vi till hamnen, där badade vi. Det var jätte kuul! Vi hoppade och tog massa bilder och sånt så det var skojj :) När vi  skulle gå tillbaka så gick vi över en jätte lång bro. Helt plötsligt går bennas påse sönder och där ligger hans mobil. Och såklart så ramlar den ur och åker igenom en springa i bron och ner i vattnet. Som tur var battiriet kvar i påsen. John, snäll som han är, hoppade i tog upp mobilen. När vi kom tillbaka så la han den på torkning, haha, ett litet äventyr där :) När vi var tillbaka var klockan halv 5 ungefär så spelade vi fotboll en timme igen sen kom föräldrarna. Vi åt hamburgare och hade föräldra möte. Efter det så spelade några lite fotboll sen gick vi bort och badade igen. Denna gång badade jag dock inte eftersom jag har varit förkyld. När vi kom tillbaka så var det fritt och så packade vi upp sakerna. Vii låg alla i samma sal och så låg vi i en ring.
Gabbi läste spökhistoria fast den var inge läskig. Sen var man så trött så runt 12 halv 1 kanske, har ingen aning då somnade dom flesta.
Vi vaknade runt halv 8, vi packade ihop och åt frukost. Sedan körde vi lite lekar. 
Vid 12 gick vi till bussen och nu är jag här. Har packat upp allt och ska snart äta lunch. 
Jag tänkte visa lite bilder men det får ni sen för jag har inte lagt in på datorn än.
Jag tror jag lägger ut lite på facebook också! :)

Nej, nu ska jag ta mig nåt att äta.
Ikväll är det träning på säve. Skönt att få röra på sig efter allt godis och alla ostbågar! :)

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback