JAG ÄR GLAAAAAD!!!! :) (igen)

Som sagt, läs rubriken och ni vet hur jag känner mig idag!! Idag har det hänt lite saker som gör mig väldigt glad. Två av sakerna är väl inte såå himla kul, men kul för mig! :) haha!
Here it is:

1. I morse lärde jag mig att göra en inbakad fläta i luggen på mig själv, mohaha!!! :)
2. Under dagen lärde jag mig sedan att göra fiskbensfläta!! Haha, det var superlätt jöö!! :) haha
3. Jag har kommit med i shoow gruppen på dans skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asså ni fattar inte vad glad jag är, det finns bara ett antal platser och jag kom med!!! asså jag är såå himla glad asså. Nu kommer jag dansa 3 gånger i veckan och sång en dag!! Asså det här gjorde verkligen min dag till super, även om jag fick reda på det nu i kväll, haha!!

Ursäkta bad uppdatering men sånt är livet, såånt är livet...!! :) hihi

 <--- Såhär glad är jag! :)

Puss o kram skumbananaaas!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback