Länge sen...?

Okej, länge sen och länge sen kan man väl inte säga. Men det blev ingen bloggning i går kväll iaf ;)

Jag och johanna åkte då in till stan, vi kollade först när zeven up dansade utanför expert, dom har ny dans och den var jätte bra :)
Sen köpte vi ansiktsmask och johanna köpte ett nagellack.
Vi cyklade förbi atterdags på väg hem och handlade lite också.

När vi kom hem så gjorde vi först ansikts mask, men det blev inte så lyckat för vi fick lite allergiska reaktioner båda två så vi såg ut som två tomater i ansiktet, haha! :) men med lite aloe vera så försvann det efter ett tag. Sedan hade vi fotbad, aaaas skönt, har typ aldirg haft det så det var skönt :) Sedan målade vi naglarna, jag i rött och hon i hennes nya färg-lila.

Vi cyklade sedan bort till södervärnshallen för att se lite bandy eftersom de var gratis :) Men där var ju hela världen så vi va där typ en kvart sedan cyklade vi hem igen. När vi kom gjorde vi tacos, muuums :) det blev lite sen mat, vi åt inte förränn halv 9 ;) Sedan såg vi vår hyrda film, åt marräng svich och chips.

Vi somnade runt 1 halv 2.
Imorse vaknade vi runt 10, åt frukost sedan gick jag hem.

Jag började puttsa fönster med en gång. Skönt att ha det gjort, fast jag har lite kvar, men det tar jag en annan dag :)

Sedan har jag pluggat No och engelska i en och en halv timme. Inte så kul nej, men eftersom min vecka är fullsmockad så måste jag få det gjort.


Nu vet ja itne vad jag ska göra. Vädret är ju på topp, så jag vill nog gå ut och göra nåt.
Ikväll kommer danne och co ;) och äter söndags middag här! Treeeeeeeeeeeeeeevlans

Lite bilder piggar alltid upp vardagen:




Såhär såg man ut då, sådär lagom snygg :S








Jag och mitt fiiiina röda nagellack  :)


Tack o hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback