Naaglar!

Hej alla där ute i blåsten!

Det var ju meningen att jag och lisa skulle träffas på stan 14.40. Men då undrade Cilla (joels mamma) mig om jag ville ha mina naglar fixade. varför, jo därför att i somras delade jag, joel och johanna ut reklam blad till hennes sallong, a2. Som belöning skulle vi alltså få naglarna lackade.
Det blev allafall idag. Hon fixade orange nagellack med silver stnar, aas snyggt ;) tack så jätte mycket cilla!! :) (hoppas du läser detta :) ) bild kommer sen :)

Så att träffa lisa blev inställt för hon skulle träna 5 = :(

Aja, försöker få tag i Ellinor och tänkte höra ifall hon ville göra nåt i kväll. Ellinor!! Om du läser detta, ring meej!! :)

Tänkte träna lite engelska och kolla lite på Non som vi har prov på, på fredag..

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback