Shooooping! :)

Jaa, det blev lite nyinköpt idag också, men det är bara kul!
När vi kom till stan gick vi till ringduvan och åt macka med kycklingröra, det var gott men jag blev så ootroligt mätt, och det är jag fortfarande :) Sedan gick vi runt lite och kollade på öster. Jag hittade en tröja, armband och en halsduk som jag har kolla på vääldigt länge! Kul kul! :)

Ikväll ska jag äntligen få träffa lovisa, vet inte vad vi ska göra men nåt skojj blir det! :) <3

Det nya:


Armband från Hm 59:-


Halsduk från Vila 130:-


Tröja från HM 49,50:- :O billigt va...? :)

Nu blir det powerwalk 5 km med mammsen! :)

Hörs
!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fina grejer vännen :)

2009-09-12 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback