Stan, dans och sång..

.. är ungefär hur min dag har sett ut idag ;)
Jag var ju först på stan med Ellinor då, fast juste, det har jag redan skrivit om ;)

Sedan vid 4 var det dans, showgruppen. Då var det hiphop med sara. Aas rolig dans tkr jag. Vi ska visa upp den på kongresshallen den 12 december!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! coolt va..??:)
Sen direkt efter var det sång. Då planerade vi mest vad vi ska göra framöver. Sen sjöng vi lite MJ låtar också,så det var kul kul :)

Åkte hem, och hann va hemma i 5 minuter innan jag skulle träffa joel för vi skulle på gymnasiemöte i aulan.
Det var ganska intressant faktiskt..

Imorron är det dans igen, diiiiiiiiiiiiiiiiisco! Sen är det fotboll då ska vi ta lagfoto :)

Puuss, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback