Tekakor är gott!!

Just nu sitter jag och äter te kakor med smör, alltså det är så super duper mega gott, tycker jag! :) hhahah! :):)

Idag i skolan så hade jag med mig oskars gitarr eftersom min musik lärare skulle stämma den. Men då visar det sig att vi har håltimme i stället, så jag bah: jaha!? men då säger andré och benna att dom kan stämma den så jag traskar ner i caffis med gitarren som dom tyckte va liten?, aja, det tkr inte jag ;) sen försökte dom stämma den men det blev inte helt bra så johan lindberg fick stämma den till slut, haha! :)
aa, sen rullade dagen på som vanligt. Är nästan klar med mitt broderi på slöjden och vi har fram till jul på oss, haha! :)

har tränat lite på låten jag ska spela på musik men min nytämda gitarr :)

Mamma kommer och hämtar upp mig snart så ska vi åka till kvarnen och köpa skor. Har inte tid och sitta och babbla här längre, tjing!


Bjuder på denna, orkade inte leta efter nån annan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback