Tiiiingstäde

hejhej
Idag var vi i tingstäde med aen det var kul tyckte jag :) vår grupp, som var typ 40 pers :O började att på ett musée. Det var ganska intressant men lite lång tråkigt. sedan skulle vi gå ner i ena skansen, som det så vackert kallas, i tingstäde färtning och gå in i massa rum och leta efter en skatt. det var kålsvart och vi fick bara en liten ficklampa. Sedan så var det folk som skrämde en, feett läskigt, haha! :) tjejer från min klass som gick tsm var jag, natalia, emma o julia :) Efter det var det mat-hamburgare. Sedan avr det kanot paddling. Feeta kul asså, jag och natalia åkte nästan in i vassen och skrattade så vi nästan ramlade i, hehe, det var kul :)
sedan åkte vi hem.
Tyckte det var en kul dag och man fick umgås med lite nytt folk!

Ska iväg på match halv 8. Vi ska spela på säve, och det kommer typ va ganska mörk eftersom det är ganska sent. Tur bara att det finns belysning. Vi ska spela mot p18 95:or, dom har blivit rätt bra, men vi ska vinna!! :)

Nu ska jag gå och äta, puss hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback