Today: Dans och fotboll...

.. förvånande...? neeej!! :) Dance and football is a part of my life right now ;)

Ja, först var det dans då. Då sa sara att vi skulle va jätte mkt folk, jag bah: neej!! det är as jobbigt.
Men sen när det väl började så var vi bara 12 stycken!! Very nice, very nicee!!
Hann med att va med i början av dansen, sen var jag tvungen att åka på fotboll.

Vi tog lagbild, och snackade väldigt mkt om framtiden i laget osv.

När jag kom hem åt jag mat och såg idol. Ska snart hoppa in i duschen!

Imorron kväll ska vi på avslutningsmiddag med isak, alltså vår tränare. För han ska åka till Frankrike till jul och sluta som tränare!! :( :( :( :( :(

Kommer kanske nåt mer kvällsinlägg, men hej så länge!

Loong time agoo!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

göllig bild ! :P haha

2009-09-24 @ 21:59:40
URL: http://kickinavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback