18.34

Gör bara en snabb uppdatering nu, för jag ska nämligen ut med syster min!
Sov iaf hos Lisa i natt. Vi hoppade studsmatta, pratade, såg TV, åt mat hos hennes mormor och morfar och sov!
Gjorde egentligen inte så jätte mkt utan tog det mest lugnt som var ganska skönt eftersom jag ahr haft ganska speckat schema nu på lovet!

När jag kom hem hade vi extra dansträning igen. Har äntligen gjort klart all koreografi till ETT medley, bara två kvar! Haha, nu är det bara att lära alla som inte var där idag :P
Men det blev iaf grymt bra och vi kommer äga hela dansavslutningen! höhö :)
Och våra kläder kommer vara awesome. Vill inte säga utan det får ni se på dansavslutningen eller bilder efter vet ni!

Men ni får bilder och sånt sen för jag ska som sagt ut nu..
Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback