Bad Update!

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering men igår efter dansen har jag haft fullt upp hela tiden!
Var först på disco då, skit skojj som vanligt :)
Sedan åkte jag hem och fixade mig och åt sedan på Isola Bella med Johanna och Lovisa. Var jätte trevlgit och jätte gott. Men servitrisen vi hade var lite små bitchig, haha ;)

Lovisa sov hos mig inatt så vi vaknade i morse klockan 8 för att åka till kinnerstugan med fotbollslaget på teambulidning. Vaknade iaf av att jag var helt död och hade sjukt ont i halsen, och ville bara sova hela livet!
Vi kom iaf iväg och hela dagen har vi gjort massa gruppövningar ute i kinner! Har varit en jätte rolig dag med mycket skratt. Speciellt när jag och Lydia skulle gunga på en gunga där och så ramlade vi baklänges och låg i en stor hög! Haha, fy fasen vad kul det var, så vi var tvungna att göra om det! Vi är seriöst knäppa men det gillar vi :D♥

Nu ska jag inte bomba er med mer text utan jag slutar här! Bilder från Isola Bella och från dagen kommer i nästa inlägg.. Trevligt va..?? :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback