Dålig uppdaering

Hejsan!
Sorry för dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp sen skolan slutade..
Fick tillbaka mitt musik prov i dag, suuper nöjd! :)
På slöjden jobbade jag med min balklänning som sakta men säkert börjar likna en klänning ;)

Efter skolan så gick jag hem och åt lite snabbt. Sen cyklade jag till Lovisa och fick stjuss därifrån till träningen.. Det var ganska kul och det var så härligt med fint väder..
Efter träningen så åt jag sen gick jag och Johanna ut en liten stund och pratade. Vi ska till Isola Bella i morron och äta föresten! Myspys

Nu på kvällen har jag fixat med en grej och det blev riktigt snyggt till slut..
Vad, får ni veta i nästa inlägg... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback