Disco och Cabaret

Hejsan! Efter förra inlägget har jag hunnit med ganska mkt.. Städade då först som vanligt.. Sedan så cyklade jag upp till dansskolan och hade disco. Vi fick värma upp själva sedan dansade vi resten av tiden! Nu har vi satt ett slut och en början som kommer bli skit ballt! Sedan bytte vi kläder, för det vi skulle ha funkade typ inte, men det här kommer också blir bra :)

Efter det stressade jag hem och på 20 minuter hann jag äta middag med familjen och duscha. Ganska duktigt tycker jag. Jag mötte sedan upp Ellinor vid säve och så har vi suttit och sett cabaret hela kvällen. Dom var verkligen jätte duktiga och i pausen bjöd dom på en stor muffins och dricka!

Nu har jag kommit och har fixat lite på datorn. Imorron ska jag först träna sen in till stan med Johanna :)
Hörs snart...pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback