Evening

Ganska dålig uppdatering idag, men det får gå för denna gång.
Har varit med Johanna och Joel nu ikväll. Vi gick först till Humlan och satt där och tråkade sedan gick vi hem till han och typ gjorde naada!!
Nu är jag iaf hemma och är ganska trött!

Imorron ska jag leka med Hedvig. Vi ska först gå på stan. Fast vi lär ju bara gå på typ Åhléns för att alla andra affärer är stängda på grund av röd dag! Tyyyyypiskt...
Sedan ska vi hem till henne och fritera räkor. Hur det ska gå vet jag inte för ingen av oss kan det typ, så det blir ju kul att se hur det går med det.
Sedan sover jag hos henne på kvällen.

Nu sitter jag och tråkar på facebook och ska snart gå och sova!
Puss på er/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback