Första dagen på lovet!

Härligt med lång sovmorgon eftersom det är äntligen är loov!!! Började med att städa båda toaletterna. Tyckte jag var väldigt effektiv och gjorde det direkt på morgonen så jag slipper ha det kvar.
Ska städa mitt rum också men jag orkar inte. Men jag måste sätta igång snart ändå.
Ska ju va med Hedvig idag, hon kommer till stan vid 2 och då ska vi nog in till stan en kortis och sen hem till henne. Vi ska inte fritera räkor utan vi ska baka pizza i stället :)
Sen sover jag inte där utan tar bussen hem vid åtta.

Ganska seg dag men det kan vara ganska skönt också.
Vi hörs senare! Puss/A



Btw, så längtar jag  gryyyyymt mycket till dansavslutning!! :D  





Kommentarer
Postat av: Emma

GLAD PÅSK! :D

2010-04-03 @ 11:05:15
URL: http://eeeemmmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback