God Natt

Har nu sett inseplningen av desperata hemmafruar eftersom jag missade det igår. Älskar den serien asså :)
Börjar bli ganska trött så jag ska gå och lägga mig snart..

Morgondagens planer är först skola. Vid 12 ska vi ner till kongresshallen och se på någon teater och sen var det nån föreläsning typ. Sen ska jag snabbt upp på stan och köpa något till Johanna.P eftersom den tjejen fyller år imorron :) Sen ska jag hem och byta om sen iväg på träning.
Direkt efter träningen åker jag till västerhejde med bussen och äter och så hos Johanna..
Så imorron lär det inte bli mkt inlägg.. Hinner kanske med nåt senare på kvällen eller innan träningen, vi får se!

puss och godnatt

Söjte tjejer det där! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback