Hair

Äntligen fredag säger jag bara! Shit vad skönt :) NP i dag i matte! Var skit nervös innan men det gick väl hyffsat. När jag väl var klar och hade gått ut därifrån insåg jag att jag hade gjrot fel och fick typ panik! Så jäkla typsikt.. Lär typ få IG :S

Aja, sen rullade dagen på som vanligt och dagens händelse var när vi satt och åt. Elias och några satt bredvid oss och plötsligt ropar han att han har fått en skruv i mackan! Man bah; Whhhaaatt!!?? En ganska tjock skruv var det som hade hamnat i mackan liksom! Som tur var, var det inte dom som mattanterna hade bakat utan köpes-bröd. Men dom ska typ anmäla det för en bit av hans tand gick typ också av :S Haha, hoppas det står typ i tidningen ;)

Efter skolan åkte jag in till stan och klippte mig. Tyckte det blev ganska bra men ibland är det så jäkla jobbigt för det är så himla tjockt mitt hår!
Nu är jag hemma och väntar på dammsugaren sen ska jag städa lite, sen blire dans..

Lovisa ska också med och äta ikväll så det blir mucho trevligt.
Puss


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

KOMMENTERA DIN ANANAS!<3

2010-04-16 @ 16:50:09
Postat av: Moaa :D

Faila också på b2;an elr c) Tänkte helt fel xP Menmen, knappast IG iaf :P Gick säket super för dig :)

2010-04-18 @ 09:30:15
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback