Keep On Walking

Hejsan, hoppas allt är bra med er för det är det med mig :)
Idag i skolan var det typ som vanligt, blev klar med mitt dikt arbete! Skit skönt..
Efter skolan följde Johanna P med mig hem sedan cyklade vi upp till dansskolan.
Idag var det både sång och koreografi träning som stod på schemat. Vi tränade med Trådlösa mickar, OMG har alltid velat uppträda med det, haha! :D
Alltså, själv tyckte jag det lät Hemsk när man hörde sig själv i högtalarna! Men det blir lätt så, det är bara att vänja sig :)
Efter det gick Johanna med mig hem och åt här och vi flummade runt som vanligt, haha..
Hon åkte hem för typ en halvtimme sen.. Har hunnit plugga lite SO också, vilket är skönt!

Nu ska jag snart duscha, sen varva ner efter denna underbara dag! :)
Hörs senare
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback