Kongresshallen

Tjo! Idag hade vi först 3 vanliga lektioner. Började med NP i tyska och det gick väl hyffsat hoppas jag. Sedan musik och slöjd. Sedan åt vi lunch och cyklade ner till kongresshallen där det skulle vara nån föreläsning. Det var södervärn, solberga, guteskolan, athene och roma som var där så det var fullt inne i stora salen. Har inte varit där på länge och shit vad stort det är. Tänk att vi ska dans och sjunga där nästan helg, OMG säger jag bara! :O Kommer vara skiit nervös.
Själva teatern och föreläsningen var lite drygt och jag och Lovisa hade en vild sms diskussion om hur snabbt mannen som föreläste pratade!! Seriöst, det gick i 190.

På vägen hem cyklade jag förbi stan och handlade present till Johanna och sedan förbi atterdags och köpte lite mellis :)
Nu ska jag snart byta om till fotbollskläder.. Hörs ikväll :)


Right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback