Lång dag!

Hejsan! Är nu hemma efter en lång dag eftersom jag både har hunnit med skola, dans och fotbollsmatch!
Skolan idag var ganska lugn. Tycker att måndagar går ganska snabbt ändå. På gympan skulle vi tjejer hålla i lektionen och vi var tvugna att ha med styrka och massa saker. Blev ganska bra tillslut även om vi bara var några få som var med :S

Efter skolan så gick jag hem och bytte om till danskläder. På jazzen så repade vi bara danserna och jag dansade i mina klackskor vilket gick lite bättre än förra gången :P Fick även reda på att jag ska ha barndansen på både första och andra föreställningen vilket betyder att jag har 9 ombyten på sista föreställningen, haha :D

Sen var det fotbollsmatch i dalhem så gällde. Fick spela back för första gången i mitt liv och allmänt tyckte jag inte matchen var så rolig. Många skador också, både knän och fötter :/ Dom vann iaf med typ 6-0...

Nu har jag ätit lite och ska snart hoppa in i en varm dusch!
Hörs kanske senare :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback