Måndag

Skolan har rullat på bra idag. Var ganska kul att träffa alla igen :) På So:n gjorde Amalia den så kallade alv-frisyren på mig! Riktigt snygg, men det blev att jag tog ut den efter ett tag :P

När jag kom hem så åt jag lite sen cyklade jag upp till dansen. Vi körde med glitter hattar och guld kavajer som vi ska ha på avslutningen. Kommer bli grymt snyggt ! :D Och nu är det inte långt kvar heller, lääängtar!
Hade sen tagit fel på tiden så fotbollen började 17.30 och jag stod på dansskolan 17.24. Bravo Anna!
Hann iaf vara med och träna vilket var skönt!

Nu är jag helt slut och har duschat och ätit och känner mig frääch igen :)
Hörs sen
Puss/A


Snyggingen själv jö! Dock syns inte den heta alv-frisyren så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback