Mätt

Asså fy tusan vad mätt jag är! Jag spyr snart. Att man alltid ska äta så mkt och att man aldrig lär sig när man ska sluta i tid, så jädra typsikt mig! :@
Hittade även mitt påskägg tillslut. Där fanns pengar och godis. Har nu tryckt i mig massa godis, som jag inte skulle ha gjort. Det är nog anldeningen till att jag mår som jag mår!
Får spara det till ikväll istället..

Har vart ute med syster i det fina vädret och spelat lite fotboll som gav mig vårkänslor. Kvällen blir slapp med TV tittande. Har inte gjort så mkt dom senaste 2 dagarna men i morron drar allt igång.
Söndag; Va med Lydia
Måndag; Påskcupen hela dagen + till Lovisa eftersom hon fyller år!
Tisdag; Dansskolan
Onsdag; Johanna???
Aa, det är iaf det som är uppbokat än sålänge. Sen får man väl ta dagarna som dom kommer..
Nej, nu ska jag sluta babbla!
/A

Kommentarer
Postat av: Fina=)

Ush, det låter som att du mår väldigt dåligt!=(

2010-04-03 @ 21:17:42
URL: http://fianbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback