Meet Me Halfway

Cupen idag jag gallant! Vidare till semi på lördag vilket känns najjs :)
Efter allt åkte jag hem och duschade sen hem till Lovisa på kafferep som jag så vackert kallar det.
Massor med härligt folk och gott fika. Var sedan kvar en stund efter tillsammans med Lovisa, Lisa, Lia och Filippa.
Kvällens planer blir nog att bara vara hemma och ta det lugnt för morgondagen kommer bli lång.

Först stan med Saga.
Dansskolan för att träna tillsammans med showgruppen.
Åka med Lisa till hennes mamma i Tofta och sätter upp hennes studsmatta och sen sover jag där.
Låter väl hur bra som helst...? :)

Bjuder därför på denna charmiga bild på mig och Lisen! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Frågestund på bloggen, fråga gärna nåt! :)<3

2010-04-05 @ 20:30:57
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback