Pink


Nu är dom rosa naglarna! Älskar roosa naglar ;)

Har iaf varit och ätit hos grannen. Trevligt det.. Nu går jag mellan TV:n och datorn eftersom det är Wallander.
Min vecka kommer bestå av 2 prov+NP matte igen, dans, fotboll och en dag på Rikard Steffen, så det är bara att ladda upp inför en nya vecka som jag hoppas går snabbt! Slipper ju en vanlig skoldag eftersom jag ska till säve på tisdag så det blir najjs det :)

På tal om nåt helt annat. Idag på barndansen var det lite pinsamt... Eftersom dom i min barndansgrupp är ganska små så är ju dansen inte speciellt svår. Men idag när vi skulle visa Frida, läraren då, så skulle jag stå på sidan och köra dansen ifall barnen skulle tappa bort sig. Tror ni då inte att det är jag som kommer av mig och står där som ett fån och inte vet vad jag ska göra! Hahah, så kan det gå när man har 1 miljon andra, kanske lite viktigare danser i huvudet ;)

Hörs senare
P
uss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback