Sleepmorning

Ska snart gå och lägga mig men slänger in ett inlägg lite snabbt. Imorron är det först sovmorron, det gillas! Sedan rullar dagen på som vanligt, har sista delen NP i tyska vilket är väldigt skönt..

Eftersom det är valborg så ska jag inte sitta hemma och ha tråkigt utan va med Ellinor och Josefine! Ska bli super trevligt eftersom vi har inte setts på länge. Vet inte om vi ska se någon eld för då måste vi cykla till fridhem och det vet inte jag inte om vi orkar, men vi får se ;)

Nu ska jag som sagt sova! Puss på er

9 dagar kvaaaaar! Orkar inte vänta längre :D

Kommentarer
Postat av: Moaa :D

Va händer på Gotland på valborg då? :)

2010-04-29 @ 22:48:16
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback