Söndag kväll

Fy fasen säger jag bara! Nu är jag äntligen, äntligen klar med mitt hemprov i genetik. Så jäkla härligt! har verkligen suttit hela dagen med detta. Okej, har varit ute och sen har jag ätit och så men i det stora hela har jag lagt all energi till detta prov denna dag! Känner mig som värsta nörden, haha ;) Men nu är det iaf klart och jag behöver inte tänka mer på det den kommande veckan, hääärligt! :D

Nu ska jag vila min lilla hjärna och kolla lite på facebook och så..
Har lite dåligt samvete för jag ville verkligen sola idag för idag var typ världens finaste dag, men istället har man suttit och skrivit på ett prov! Kul liv där -_-

vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback