Torsdag

Hejsan! Har nu suttit och pluggat genetik i några timmar så det får räcka nu. Även om jag bara har skrvit en fråga på hemprovet så har jag lärt mig en hel del :)

Back to the day.. Började iaf dagen med NP i matte, sista skriftliga delen. Gick super bra tycker jag, fast vi får väl se hur resultatet blir :P
Sedan var det slöjd där jag fortsatte med balklänningen som mer och mer börjar likna något ;)
Efter skolan var det dans. Vi gick igenom alla danser som vi har på hiphopen, närmare bestämmt 3 stycken. Vi ska liksom sätta ihop det till ett medley så det kommer blir as coolt fast jobbigt. Var helt slut efter att ha dansat 1 av 3 danser, hehe :)
Sedan har vi fått reda på att showgruppen ska vara med med alla sina grejer på båda föreställningarna. Kommer blir väldigt stressigt men så grymt roligt!! :D

Nu ska jag kolla lite facebook sen njuta av kvällen eftersom vi har sovmorron till 9.20 i morron!
Vi hörs sen..
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback