Valborgsmässoafton!

God dag min kära blogg :) Började skolan med elevens val där jag hade valt hemkunksap, helt okej faktiskt. Sedan så var det NO, svenska, tyska där jag gjorde nationella. Var lite småklurigt men ändå inte så jätte svårt.. Satt iaf hela tiden. Avslutade skoldagen med matte där vi spelade kort igen, hihih!

När jag kom hem så hjälpte jag Emma att klippa av hennes tights och sy upp dom som hotpants eftersom hon ska ha det på dansavslutningen. För er som ska komma och kolla så är hon med i öppningsnumret.. Det ni..! :D
Sen åkte jag förbi ÖB och köpte en plattång som jag gav ynka 79:- Kanske inte världens bästa men den passar mig eftersom jag inte alls plattar håret ofta.

Nu ska jag städa toaletterna -_- Vid 6 ska jag till Ellinor och då ska jag äta där och lite sånt :)

Dagens kläder är detta;
Linne-Cubus
Kofta-Mammas
Kjol-Åhléns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback