Varning för ganska långt inlägg!

Hejsan! Sorry för ganska sen uppdatering men jag har haft ganska fullt upp idag!
Började alltså dagen med skola.. Först matte där vi jobbade på riktigt bra. Sedan var det SO prov, gick gallant! ;) Skit skönt! 
Sedan rullade dagen på som vanligt med engelska, bild och gympa. På gympan dansade vit bugg och massa, skit skojj för killarna såg så roliga ut :P 

Efter skolan gick jag hem och pacakade danskläder och fotbollskläder snabbt. Sedan bar det av till dansskolan. Vi tränade idag med våra snygga kläder, I like it! Bild kommer :) 
Dansade även i mina klackskor och hur det gick behöver inte diskuteras för det gick sämst, mohaha! ;) 
Cyklade därifrån snabbt till fotbollen men jag var en halvtimme tidigt! Great Anna.. Så jag gick hem till Lovisa och fick en macka, hehe ;) 

När jag kom hem åt jag och så har jag inte hunnit så mkt mer. Har precis duschat och ska fixa mig inför kvällen. Ska även fixa lite skoljobb innan det blir läggdags.. 
Kanske hinns det med nåt mer inlägg i kväll, man vet aldrig ;)
Puss 


:)♥


Kommentarer
Postat av: maja

Me gusta!

2010-04-19 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback