Våryra!

Goddag gott folk! Nu är det äntligen lov, härligt härligt! :) Nu på lovet ska jag spela innebandy, va med kompisar och så ska jag nog va lite på dansskolan för jag tror vi ska sätta all koreografi nu på lovet :)

Dagen har iaf varit bra! Vi hade våryra, vilket betyder att man går runt i olika rum och gör roliga saker och är utklädda också. I år var det sommar tema men jag hade enbart en klänning. Det var ganska kallt.
Vi blev blandade 7, 8, 9:or och jag hamnade med Joel från min klass och lite annat folk från dom andra klasserna då. Vi var ritkigt bra och fick ihop bra poäng.
Efter lunch samlades alla i gympasalen för utdelning för priser av bäst utklädnad och den grupp som hade fått flest poäng då.
Från vår AE var jag tydligen den enda nian som vågade gå fram. Så jag vann ju då för niorna i min AE. Haha, ett presentkort i caffis :P
Sen var det fotboll, lärarna mot eleverna. Jag var med och spelade och det var super kul! På slutet stod det 4-4 så det avgjordes på straffar där vi vann!!! Bäst som vi är! :D

Nu är jag hemma och pustar ut efter den här dagen. Den har varit helt galen och kaosigt och gud vet vad ;)
Sen ikväll är det dans, najjs!
Bilder kommer nog sen tror jag, fast det blev inte så många..
Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback