17.06

Hejsan!
Idag har jag jobbat. Har inte städat så mkt rum utan har skurat golv nere i personalrummet och så har jag strykit och hängt jätte mycket tvätt :) Har även fått reda på att jag inte ska vara mer i frukosten utan i städet nu dom sista dagarna jag jobbar, jag är tydligen så himla snabb när jag städar och det måste finnas snabbt folk vid städningen nu när medeltidsveckan drar igång ;) Detta betyder no more super tidiga mornar för mig. Men med undantag ibland!

När jag kom hem så hade mormor och morfar kommit :)
Nu har jag ätit lite lätt och ska snart duscha för vid 6 ska vi äta på Wisby Strand eftersom mamma fyller år!♥
Vi hörs sen!
PÖSS


Grattis kära mor! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback