Fullt upp!

Sorry för dålig bloggning men jag har som sagt sovit i stugan! Och ännu tråkigare blir det när jag inte har några bilder att bjuda på på men ni får välja själva ifall ni vill läsa eller inte ;)

Vaknade iaf upp i stugan idag, jag och Emma själva eftersom mamma o pappa jobbade.
Hann få 2 timmars sol innan vi åkte hem, väldigt glad för det :)
Innan vi kom hem så åkte vi förbi affären och handlade hänglås till mitt skåp imorron.
Vid 6 spelade vi match mot Hangvar och vi vann med 3-1 och jag gjorde ett mål :)
När jag kom hem så åt jag sen duschade jag hos grannen eftersom vårt badrum fortfarnade renoveras ;)
Nu ikväll har jag lagt fram kläder och fixat allt inför imorron, så det ska bli så enkelt som möjligt i morron bitti :)

Skriver kanske mer senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback