Hej då på 1 vecka!!

Jobbade sista dagen idag.. Skönt får man väl säga ;)
Har jobbat 1 månad i sommar och det har varit lagom tycker jag ;)
Efter jobbet cyklade jag hem till Maja och dansade med lite folk. När alla gått så målade Maja mina naglar.
Nu ikväll har jag och Emma spelat fotboll uppe i signalparken, riktigt kul :)
Och så har jag packat.....

Eftersom vi ska renovera vårt badrum så ska vi flytta upp till stugan nu 1 vecka.
Kommer därför inte ha tillgång till internet. Men på grund av träningar och massa annat så kommer vi åka till stan fram och tillbaka så när jag väl får tag på en dator så ska jag skriva ett inlägg :)
Under veckan ska jag sola, bada, ha kompisar som kommer upp, spela fotboll och massa annat.
Kommer nog bli ganska skönt att bo där ett tag nu och bara ta det lugnt.
Därför är nog dettta sista inlägg på ett tag.
Men som sagt, jag skriver om jag får tag på en dator :)
Puss på er och ha en bra vecka!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback