Hej Steffen!

Första dagen på Steffen avklarad! Kändes bra även om man bara blev stoppad med information och tusen papper som skulle skrivas under hit och dit. Klassen känns väl bra även om man knappt fått kontakt med så många eftersom vi bara setts en gång liksom :)

Efter skolan så åkte jag, Johanna och Ellinor ner på stan och Ellinor handlade lite till skolan.
Efter det så kom Lisa hit och vi har faktiskt inte gjort så mkt. Pratat i massor och vart på ÖB och shoppat loss, de ni ;)
Danne har även borrat upp min hylla under spegeln rätt så nu är det fixat. Plus att min spegel numera är vit, skit snyggt :)
Under kvällen har jag lagat mat till familjen och nu ska jag bara ta det lugnt och se TV!
Hörs sen


Där ser ni min "nya" spegel och hylla :)



Kommentarer
Postat av: Emilia

snygg spegel och hylla!:) O snygga tjejer ;;) <3

2010-08-25 @ 07:10:37
URL: http://mimmilia.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback