P18 cup DAG 2

Idag har vi spelat andra dagen av P18 cup. På morgonen mötte vi Solna AIK. Och som jag skrev i tidigare inlägg så har dom vunnit Gothia så vi hade inte så stor chans att vinna, vilket vi inte gjorde heller..
Nästa matchen var mot Aspudden. Trodde fatiskt vi skulle vinna men icke! Huh, vad otrevliga dom var, asså seriöst :S Aa, så nu är vi i B-slutspel, vilket betyder såklart ingen sovmorron imorron! Klockan 8 ska vi samlas på Säve -_-

Nu ska jag ta det lugnt och snart sova för jag är döö trött!
Puss på lilltån!


I know att jag har gräs på benet, haha! :D





Jag vet att jag är bäst på att göra inbakade flätor, mohaha!! :)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Lycka till imorgon! :D <3

2010-08-07 @ 01:19:04
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Ida

Ni ser ut att ha kul! :D Btw..

jag har frågestund på bloggen så ställ gärna lite frågor! ;) Kram Ida!

2010-08-07 @ 16:03:49
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback