P18 cup DAG 3

Jaa, nu var sista dagen av P18 cup avklarad. Spelade en match i morse som vi förlorade. Skulle då spela om 3-4 plats i B-slutspel.. Lite vimsigt det där men aa.. Den skulle vi inte spela föränn 3 så under tiden så kollade jag och Lovisa på lite olika matcher :)
Fick sen reda på att det laget vi skulle möta inte hade fått ihop folk så det blev ingen match..
Jag tror vi vann då, eftersom dom drog sig ur. Aja, det spelar ingen roll ;)

När jag kom hem så satt jag lite vid datorn sen duscha jag.
Snart ska jag äta och sen cykla bort till Maja eftersom det kommer folk till mormor och morfar.
Det ska bli kul att träffa Maja igen, eller nejj, inte Maja utan GUN!!! Gun ska det vara ;)
Vi hörs kanske senare :)
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback