Fullt upp

Asså shit vilken start på helgen! Det har verkligen varit något hela tiden. Har ändå haft så sjukt roligt så det är värt all stress :)
Igår då så åkte vi till puma vid 5. När vi kom dit så höll dom på att bygga upp scenen som vi skulle dansa på. Fick sedan köra igenom lite där. Sedan så förberedde vi oss med kläder, hår, mm :)
Vid 8 körde vi första dansen och det var verkligen super kul. Sedan körde vi klockan 9 och vid 10. 
Var verkligen helt död efter men det var grymt kul. Ledarna var också super gullig för vi fick mat och massa där :) Sedan vid halv 11 så blev vi hämtade och åkte hem till Maja. Jag och Malin sov där och vi hade super mysigt. Somnade runt 1!

Imorse vaknade vi vid 9 sen så drog vi oss typ till kvart i 10. Utan att ha fixat oss och ätit frukost så insåg vi att bussen skulle gå om en halvtimme. Så det var bara att slänga i sig lite frulle och springa iväg till bussen.
På dansskolan övade vi och sjöng med mickar-super skojj :)
 
Nu är jag äntligen hemma och känner mig fett ofräch så jag ska ta mig en dusch. Sen vid 5 ska vi dansa på ladies matchen. Nice :) 
Efter det ska vi upp till våra grannar på vår årliga julmiddag med paketleken-myspys :)

Nu blev det mycket text men jag ville bara visa er hur mycket det har varit nu :)
Har en video från igår som jag kanske lägger upp. Det är inte när vi dansar utan när vi typ fixar oss-haha!
Kommentera om ni vill se;)
KRAM
 


Kommentarer
Postat av: Tove

jag vill seeeeeee :D

2010-12-18 @ 14:07:51
URL: http://tovewidange.blogg.se/
Postat av: Emilia

Me too! ;)

2010-12-18 @ 17:57:51
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: maja

jag vill se :)

2010-12-18 @ 18:50:25
Postat av: maja

jag vill se :)

2010-12-18 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback