Futsal

Kan ju börja med att säga att det var en grym final.
Stenkyrka gick och ledde med 3-0 när det var kanske 15 min kvar av sista halvleken. På något sätt så hinner vi göra 3-3 så allting slutar i straffar!
Självklart så är det jag som måste avgöra och jag missar, som jag alltid gör, och dom vinner.
Ska aldrig mer i hela mitt liv lägga en avgörande straff kan jag ju bara säga! Aj fy vad ledsen jag var efter..
Aja, nu har det lagt sig och det känns ganska bra :)

Satt kvar och såg lite matcher med Sara, Lovisa och Emily innan jag och Nellie gick hem.
Nu har jag duschar ser på julkalendern på datorn, höhö ;)
Snart kommer även grannarna hit och äter, trevligt!
PÖSS


Kommentarer
Postat av: hedvig

DET VAR ABSOLUUT INTE DITT FEL ANNA!

Det var jätte modigt av dig att gå fram o lägga en straff, det är något jag aldrig vågar göra!

Och visst du var avgörande, men inte fan var det ditt fel!<33

2010-12-05 @ 18:22:45
URL: http://ladebeck.blogg.se/
Postat av: svar:

Aw gumman! Men det kändes som det var mitt fel :(

men det känns bättre nu och vad skönt att det känns bättre för dig också<33

2010-12-05 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback