Iphone 4

Julafton igår var super bra! Fick precis allt jag hade skrivit på min önskelista så jag är överlycklig!
Fick ett tomt paket med en bild på en iphone 4, förstår ni hur glad jag blev!!! :D Den kommer typ om någon vecka, men känslan att jag kommer få en är underbar :) Imorron ska vi på stan så det ska jag köpa skyddsplast och ett snyggt skal :)
Andra julklappar jag fick var en super bra plattång, norbottensring, trosor, pengar, presentkort, hårprodukter och massa andra bra saker!
Är super bra julafton helt enkelt!! :D

Nu väntar jag på att Lisa ska komma så ska vi byta julklappar :)
PUSS






Några av sakerna :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

JAG FICK OXÅ EN IPHONE 4 ANNA!!! ;)

2010-12-25 @ 14:19:00
URL: http://linneaoxenwaldt.blogg.se/
Postat av: hedvig

Svar: tack gumman, vad söt du är! Saknade dig idag!! <3

2010-12-26 @ 18:09:20
URL: http://ladebeck.blogg.se/
Postat av: Enily

Vad kul att du äntligen fått din iphone gullet. Och ja du är förjävla het kvinna. Pusspådi

2010-12-26 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback