Jag berörs inte

Är nu hemkommen efter en tur till inter sport. Fick med mig mina fina vantar som man både kan ha ute när det är kallt och som skidvantar :)
Strax skall jag nog ta mig en dusch sen krypa upp i soffan och se tv :)

Jo, en grej! Alla har det så sjukt mycket i skolan nu. Prov, inlämningar, läxor och gud vet allt. Själv har jag liksom en redovisning den här veckan, sen en inlämning nästa vecka och sen ett prov på måndag veckan därpå. Det är ju inte speciellt mycket liksom. Kan ju säga att jag verkligen inte berörs av den här julstressen som alla får nu innan jul då alla lärare bara öser på med grejer!
Väldigt skönt tycker jag och jag klagar inte för fem öre, men ändå tycker jag lite synd om dom stackarna som får slita ihjäl sig :( När man inte kan vara med kompisar för att dom har så mycket hela tiden så är det ju lite jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

<3

2010-12-07 @ 20:47:56
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback