Lucia

Idag är det lucia vilket är väldigt mysigt. Kommer ihåg för ett exakt år sedan när vi lussade i nian. Var jätte nervös för att jag skulle säga en vers, haha :) Men vårt tåg var väldigt fint iaf!
Började dagen idag med matte där jag jobbade på så jag ligger rätt med planeringen. Sen svenska där vi såg film. Efter det fick vi se lucia i aulan som esteterna och några sam-musik elever höll. Det var fint men lite speciellt :)

Vid 4 så blir det sista danslektionen för i år. Sen vid 6 ska jag bort till södervärn och se deras lucia tåg vilket ska bli väldigt kul :) Vid halv 8 är det fotbollsträning. Så jag har ganska fullt upp i eftermiddag/kväll. Slänger kanske in nåt inlägg sent i kväll :)
BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback