Matteprov

Matteprovet idag kändes jätte bra! Blev så himla glad när jag fick ut en VG-MVG uppgift. Jag verkligen satt där och log för mig själv, haha lite töntigt kanske ;)
När jag kom hem tog jag och syster en promenad på affären och köpte lite fika.
Fikade sedan och satt och snackade ett tag, ritkigt mysigt :)
Runt 3 kom Lovisa och vi bytte julklappar. Jag fick ett jätte fint nagelset och hon fick en tröja av mig.
Vi har sedan myst med te och sett julfilm. Sedan pratat en massa och suttit lite vid datorn.
Himla trevligt :)

Bilder från när jag och Emma var ute kan ni få senare!
Har ju hela kvällen att fixa det eftersom jag är ledig i morron!!!!!!

Nu ska jag duscha sen se tv!
PÖSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback