Nyårsafton!

Sista dagen på året idag! Kan ju säga att 2010 har varit bland mina bästa år tycker jag!
Jag har varit med om så galet mycket och träffat jätte mycket nya människor som beyder en stor del av mitt liv!
Tänkte köra en sammanfattning månad för månad, imorron kanske. Har inte tid med det nu :)

Om en halvtimme så kommer Sara så ska vi åka och handla. Jag, Sara, Hanna och Elna ska vara hos Hanna och Elna i kväll och laga mat, ha det trevligt och kolla på fyrverkerier. Ska sedan sova där vilket ska bli väldigt msyigt.
Ser verkligen fram emot kvällen :)
Bilder från resan och från ikväll kommer, jag lovar. Det är lite dåligt med bilder just nu men det är för att jag inte har tagit mig tid att ladda över bilderna ;)

Hoppas nu alla bloggläsare får en super bra kväll och ett GOTT NYTT ÅR! Så hörs vi nästa år :)


Sara                                                                                 Elna                                             Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback