Siktar mot toppen

Har haft en trevlig dag tsm med Sara. Vi gick på stan och fixade lite grejer plus att jag fick med mig ett par byxor. Är ännu inte säker på om jag ska behålla dom så det får vi se :)
Har sedan fixat med hennes design innan hon stack iväg på innebandy :) Kolla hennes blogg här.

Har fortfarande lite saker innan kvällen är över så vi hörs sen!

♣ Äta frukost + fixa mig
♣ Städa toaletterna
♣ Åka ner till stan med Sara och fixa lite saker
♣ Hem hit tsm med Sara, byta julklappar och fixa lite annat
♣ Hämta ner resväskor
♣ Packa
♣ Damsuga rummet + köket
♣ Duscha
♣ Måla naglarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 01:18:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback