Teenage dream

Under kvällen har Ellinor varit här. Vi bytte julklappar och jag fick ett bra lypsyl och en super snygg ring :)
Tack så jätte mkt! Hon var sedan här ett tag och vi pysslade på med lite olika saker.
Fick sedan säga hejdå eftersom hon åker till Gran Canaria på tisdag och jag till Piteå på onsdag. Därför kommer vi inte ses mer innan jul :(

Nu ska jag snart se film med mamma sen kolla igenom matten en sista gång.
Är lite nervös inför provet faktiskt men jag hoppas på det bästa :)
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: H.

provet kommer säkert gå jätte bra! :)

Åhh nej då kommer ju vi inte träffas innan du åker!! :(

2010-12-19 @ 22:07:19
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback